Inloggen op Mijn Menu en Online Bibliotheek nu makkelijker en veiliger

Gepubliceerd op: 10 juni 2024 11:38

De Bibliotheek Utrecht overgestapt naar één gezamenlijk inlogsysteem. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker. Je kunt nu namelijk met jouw account voor álle bibliotheekdiensten inloggen. Of je nou een boek wilt reserveren of bijvoorbeeld bij de Online Bibliotheek een e-book wilt lenen.

Op de pagina www.bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over inloggen.

Let op: wil je jouw wachtwoord wijzigen, dan kan het even duren voordat je daarvan een bevestigingsmail krijgt.

Kom je er toch niet uit of staat je vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice via 030 - 286 1800 of mail naar: klantenservice@bibliotheekutrecht.nl